welc0me...

hye k0wg..tanx coz sudi tg0k log aq..lau sudi..jd la folloers aq ehh..syunk kowg..^^

Thursday 23 February 2012

hati pilu ..:(

asalamualaikum ...
hye ...nie eyka taw ..bkn awa ..heheh..eyka nak menyibuk ag nie ..huhu..
erm ..bkan nak ctew ape pon ..cme ..tbe2 rase sedih menghambat diri nie ..huhu ..bombastik punyer bahase ..cewah !! 
na twu ke bab pe aku ase sedih ?? huhu ..bkn sebab pe pon ..hehe ..aku sedih bab DIE asek ckp yg bkn2 je ..suke cngat ckp andai die tgl an aku ..ape jd at aku ...ape die da tak sayang at aku kew na tgl an aku ..
hurm ..aku nie scunk da la tak ley na dga kte2 yg sedih cket ...msti nak meleleh ..hadoi ...what should i do now ..?? aku really sayang giler at die ...law die tak de ..aku tak twu ape akn jd at aku ..senang cakp aku tak sanggup la ..SIYEZ !! aku tak sanggup ..law die tak dew aku ase ley huru hara (bombastik) hidup aku ..aku rase sunyi.. walaupun aku adew kawan2 yang ley wat aku rase happy tapi aku akn rase something yang kurang ..die suke ckp psal  #$%^ ,, aku tatau nape ..ble die ckp psal tu je ..aku akn meleleh ..memey ar kan ...mane adw makwe yang nak pakwe die #$%^ ..hurm ..sedih , sedih , sedih ..
rase nyer cukup la campai cny ..malas lak na ctew byk2 ...hehe ..
bia lah ia menjadi rahsia di dalam diriku ini ...(bombastik punyer , haha) 
appy selalu ..:)


4 comments:

  1. aik...bnyk sgt prkaraan "bombasti" y tuu...de papa ka??-awa wawa

    ReplyDelete
  2. hehe ....kan den da ckp ...biar lah ia menjadi rahsia dalam diri ku ..huhu

    ReplyDelete
  3. blah arr ko..bombastik sungguh ayt ko..hahaha-awa

    ReplyDelete
  4. heehhehe ...ermmmmmmm,,, aku sedih ......sangat ..

    ReplyDelete