welc0me...

hye k0wg..tanx coz sudi tg0k log aq..lau sudi..jd la folloers aq ehh..syunk kowg..^^

Wednesday 22 February 2012

my l0vely mr. c0ol =P

assalamualaikum...
hye sume...selamat petang..hihi
rase y da lame aku tak update blog nie..huhu
okey..sekarang blog nie aku share ngan member aku..
name dye syafiqa or nickname dye ieqa aka pitot..huhu
lau aku yang update blog nie aku akan write name aku kt last line..
so korang boley tau sape yg update blog nie..
okey..ari nie aku nak share s0mething yg wat aku hepi selalu..
iaitu my mr.c0ol..huhu 
ape??nak tg0k gamba dye..??
p0n tak boley..huhu
bef0re that aku nk share hari bersejarah aku ngan dye..
yakni hari yg dye pr0p0se aku to be his girlfriend..
31 january 2012..
aku tak akan pernah lupe tarikh nie..
doa aku semoge aku ngan dye akan kekal sampai akhir hayat..
aku sayang dye kerane Allah..
aku terime dye seade y..sbb aku tau no body perfect in this world..
btol tak..hihihi
huhu..okey la..hari pon da nk maghrib..citer upin ipin pon da habis..jumpe lagi..
wasalam..=)

3 comments:

  1. ceewah !! untung laa da adew mr. cool .. hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..mmg la untung cik ieqa...
      bkn snang nk dpt...=P

      Delete
  2. hehe ...mudah law di cari and sukar law tak di cari ...p law cri pun ...tak kne dgn taste susa gak ..huhuhu

    ReplyDelete